Poradna pro rodiče – slovník běžných logopedických výrazů

31.07.2010 15:23

1. Chcete se na cokoliv zeptat z oblasti logopedie? Napište prosím dotaz a já se budu snažit vám odpovědět.

2.  Zde budu postupně uvádět logopedické výrazy. Pokud budete chtít , sdělte sami výraz a já ho vysvětlím.

-dyslalie – porucha výslovnosti, nesprávná výslovnost jedné či více hlásek, hláska je vynechávána, nahrazována nebo vyslovována nesprávně, obraťte se na logopeda

 

-koktavost – typickým projevem koktavosti je například opakování hlásek, slabik nebo slov, logoped poradí více

 

 

 

—————

Zpět


Diskuzní téma: Poradna pro rodiče

Datum: 03.02.2016

Vložil: Lucka

Titulek: Testy

Dobrý den,
Je mi 18 let a celý život bojuji z pomalejším a nesrozumitelným psaním. Není to nijak nezvládnutelné, ale blíží se mi maturity a hodilo by se mi mít papír, který by dokazoval, že sem dyslektik/disgrafik (jestli jím jsem), abych dostala trochu víc času. Chtěla jsem se tedy zeptat, jestli takovou zkoušku nabízíte, případně jestli byste mě někam neodkázali.

Děkuji a hezký večer!

Odpovědět

—————





Kontakt

PhDr. Josef Štěpán, koordinátor logopedické péče pro Středočeský kraj

Pracoviště koordinátora:
ZŠ Mnichovo Hradiště
Švermova 380
295 01


Telefon
721317092
326771131



Doufám, že se nám společně podaří zvýšit kredit logopedických služeb po stránce kvalitativní i kvantitativní.


Internetové spojení

Budu k dispozici na internetu téměř každý všední den od 8,00 do 14,00 hodin. Konverzace se mnou je možná i přes SKYPE (josefstepan1).